Amway предлага на предприемачите бизнес възможности с ниски разходи и минимален риск

Amway представи своите бизнес възможности, продукти и марки на българския пазар на медиен обяд, който компанията организира за първи път у нас. Към момента, Amway България предлага 110 висококачествени продукта от всички линии от сериите Хранене, Красота и Дом. Те са избрани сред най-продаваните продукти на компанията, а портфолиото за България ще бъде разширявано в бъдеще, за да могат и българските клиенти да се радват на пълната продуктова гама на компанията, състояща се от над 450 продукти.

„Проявяваме сериозен интерес към България, откакто първоначално започнахме да обсъждаме възможностите за действия в този район. Както знаете, Amway оперира на над 100 пазара от 6 континента. Стартирахме своя бизнес в България през юни 2014 г. и вече сме уверени в неговия потенциал. Операциите в България ще бъдат координирани от Amway Румъния, която е сред топ 10 на пазарите в Европа. В този смисъл, България има привилегирована позиция и ние уверяваме местния екип, че заедно ще изградим основите на доверие и прогрес“, заявява Питър Страйдъм, управляващ директор на Amway за Европа и Южна Африка.

България  става 30-ят пазар на компанията в Европа. Първоначалната инвестиция на Amway за бизнеса на компанията в България е 0,5 милиона щатски долара. Дейността на Amway в България се базира на успешен бизнес модел за директни продажби, доказал се в световен мащаб в продължение на повече от 50 години. 

„От името на Amway, за нас е удоволствие да представим своите бизнес възможности и продукти на българските клиенти, които са една зряла аудитория, търсеща продукти с високо качество. Уверена съм, че заедно с мрежата от Собственици на Amway бизнес (САБ), ние ще напишем една успешна история и ще изградим още по-силен ангажимент към бизнеса. Ядрото на бизнеса на Amway са хората, които имат възможността да постигнат успех по свой собствен начин, като печелят допълнителни доходи, докато определят сами своите графици и постигат идеалния се себе си баланс между личен живот и работа, с награди и признания за положените усилия. Освен това, Amway планира разрастване в България с 20,000 Собственици на Amway бизнес до края на 2014 г.“, съобщава Йоана Енаке, генерален мениджър на Amway за България и Румъния.

Все повече и повече млади хора се възползват от възможността да станат предприемачи и да споделят своите собствени идеи. Amway насърчава и подкрепя частната практика в световен мащаб, като предлага на собствениците на Amway бизнес (САБ) специални възможности за бизнес обучение, което цели те да могат да постигнат целите си и да развият успешно собствен бизнес. Компанията дължи успеха си на своите служители и Собствениците на Amway бизнес, които тя подкрепя безрезервно, като им помага да разгърнат пълния си потенциал.

За да подкрепи своите Собственици на бизнес в постигането на целите им и в успешното развиване на техния бизнес, през 2009 г. Amway основа Академия Amway. По този начин компанията представя обучения, бизнес инструменти и технологии за подпомагане на Собствениците на Amway бизнес, за да предложи на клиентите най-висококачествените продукти и индивидуални съвети, съобразени с техните нужди.

Amway предлага на предприемачите бизнес възможности, които са с ниски разходи и минимален риск и им дават шанс да постигнат на идеален баланс между личен живот и работа, съпроводен с награди и признание за положените усилия. Amway също така дава 100 %  гаранция за удовлетвореност на клиентите по отношение на  бизнес възможностите и продуктите, които компанията предлага. 

Регистрационната такса за да станете Собственици на Amway бизнес е 22 лева, като регистрацията се осъществява онлайн на българския сайт на Amway www.amway.bg.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *