Tableau е лидер при системите за бизнес анализи в международната класация Gartner Magic Quadrant за седма поредна година

Tableau за седма поредна година е лидер при системите за бизнес анализи (BI – Business Intelligence) в престижната глобална класация Gartner Magic Quadrant. Класацията е напълно безпристрастна и има за цел всяка година да сравни модерните аналитични и BI софтуерни решения на пазара по редица параметри, сред които инфраструктура, подготовка и управление на данните, аналитични възможности, споделяне и вграждане на резултатите от анализите, лекота на работа, цялостен интерфейс и други. Системата Tableau, която се предлага у нас от българската компания за бизнес софтуер Тим ВИЖЪН България, устойчиво заема лидерска позиция в класацията.

 

Сред факторите, които допринасят в най-голяма степен за това е изключително лесният за работа, интуитивен интерфейс и богатите функционалности на Tableau, които през последните години направиха бизнес анализите достъпни на практика за всички. Поредна крачка в тази посока е въвеждането на функцията Ask Data, която е част от най-новата версия на решението и позволява на потребителите да задават въпросите, които ги вълнуват директно към данните си и да получават отговор под формата на интерактивни графики. Tableau помага на потребителите да обработват в кратки срокове големи обеми информация от множество разнообразни източници и да представят резултатите по нагледен и разбираем начин без за целта да са необходими специфични умения в областта на програмирането.

 

Цялата политика и стратегия на компанията са фокусирани върху потребителите и техните отзиви са сред основните двигатели в развойната дейност и разширяването на BI решението с нови функционалности. Това не остава незабелязано и не е случайно, че Tableau се радва на изключително висок потребителски рейтинг, който го поставя в челото на класацията на Gartner по отношение на потребителско изживяване, лекота и удобство на работа и реални бизнес ползи.

 

Tableau е сред най-бързо развиващите се компании на пазара на решения за бизнес анализи, като в края на 2018 г. приходите й надхвърлиха психологическата граница от 1 милиард долара, а решенията й се използват от над 86 000 организации в цял свят, сред които гиганти като Lufthansa, JPMorgan Chase, Honeywell, Pfizer и ред други. Компанията непрестанно влага усилия в развитието и разширяването на своя продукт, допълвайки го с изкуствен интелект, машинно самообучение и функции за автоматизация, които подпомагат потребителите в процеса на свързване, интерпретация и анализ на данните.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *