Unilever автоматизира търговските си екипи чрез мобилно приложение

Основната цел на проекта бе да се създаде цялостен автоматизиран процес по вземане на заявки чрез мобилно устройство, който се изпълнява от търговските представители по предварително зададен маршрут. Фокусът е насочен върху получаването на пълна информация за пазара на бързооборотни стоки и нейния анализ, както и върху анализа на продуктовото позициониране и конкурентното присъствие на марката. 

Приложението изцяло обслужва новоизградения процес, от отразяването на активности по обектите, до регистриране на взетите заявки и изпращането им към дистрибуторите. За реализирането на проекта бе осъществена и връзка между мобилното приложение и ERP системата на основния дистрибутор на компанията в България (Microsoft NAV), посредством кoнектор. Възможността да се правят снимки при посещение гарантира пълнота и коректност на информацията. Това е вторият проект, реализиран от Balkan Services в Unilever България, до момента компанията използваше Business Intelligence технология за анализ и репортинг. 

„Въведената система позволява изграждането на ясна стратегия за въвеждането на нови продукти и разширяване на продуктовата гама според индивидуалните нужди на всеки обект. Възможността търговския представител да реагира на клиентските запитвания, на момента, осигурява гъвкавост и помага да изградим специални отношения с клиентите“, сподели Мариан Георгиев, Мениджър Развитие на пазара в Unilever България. 

„Изграждането на вертикални решения в Retail сектора е един от основните фокуси на Balkan Services. Реализираният проект е поредното доказателство за нуждите от мобилни решения и тяхното приложение при изграждането на качествени и дългосрочни клиентски взаимоотношения“, това каза Христина Димитрова, Head of CRM Department, Balkan Services.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *