На 21 септември, събота, в клуб Студио 5 в НДК се проведе финалният етап – Grow, от четвъртия сезон на турнира за иновативни бизнес идеи 3Challenge. Събитието се организира от клуба по предприемачество Start It Smart. Генерален партньор на 3Challenge е SuperHosting.BG, а спонсори са Telerik и Obecto.
TestingAgents.com е онлайн платформа, която помага на компании да подобрят преживяването на потребителите в уеб сайтовете им, софтуер или онлайн игри чрез тестове с реални потребители. Екипът на TestingAgents впечатли журито с постигнатия напредък в трите месеца между етап Seed и етап Grow на 3Challenge, визията им за бъдещо развитие, както и с увереното си поведение на сцената. Победителите получиха следните награди:
– Счетоводни услуги от Saldo.bg за 9 месеца за победителя и за 3 месеца за останалите финалисти на обща стойност 3 000 лв.
– Участие в предприемачески курсове на Бизнес Институт на обща стойност 900 лв.
– Безплатно събитие в Event Space-а на betahaus | Sofia на обща стойност 800 лв.
– Отстъпка за работно място в betahaus | Sofia за 4 месеца на обща стойност 880 лв.
– Дигитален абонамент за в. Капитал и Капитал Дейли за 12 месеца и безплатен достъп до две събития по избор от календара на Икономедия на обща стойност 1 000 лв.
– Достъп до предприемаческата библиотека на Start It Smart за 6 месеца.
Беше дадена и специална награда на екипа на e-law от нашите партньори ERP.BG – те зарадваха отбора с парична награда на стойност 1000лв.
За първи път в историята на 3Challenge достъпът на събитието беше силно ограничен до гости със специални покани. В следствие на ексклузивния характер на събитието 95 процента от аудиторията бяха хора стартиращи или вече стартирали собствен бизнес. Част от гостите бяха и някои от най-успешните български предприемачи и бизнесмени като Христо Попов – CEO на 100% Think Fresh, Ирина и Петър Горялови – съоснователи и CEOs на DreamersDo, Тодор Колев – основател и CEO на Obecto, Тодор Йотов – CFO на FinAnalytica, Салим Вирани – създател на събитието Leancamp.
3Challenge Grow криеше и няколко изненади за гостите си. Организаторите от Start It Smart бяха подготвили специално ковчеже. В него всеки от присъстващите имаше възможност да пусне листче, на което предварително е записал с какво ще допринесе за подобряването на предприемаческата екосистема в България в близката една година. Двама късметлии от участвалите в играта спечелиха достъп до библиотеката на Start It Smart, която съдържа над 130 от най-добрите заглавия на предприемаческа тематика.
Друга изненада беше, че по време на събитието беше представена и новата визия на Start It Smart. Ново начало, нови проекти, нова структура са основните причини за ребрандинг на организацията. Новият брандинг е реализиран от младия талантлив дизайнер Филип Бояджиев. Той е бакалавър по рекламен дизайн и председател на Студентския съвет на Националната Художествена Академия в продължение на 4 години. Филип е и най-новото попълнение към екипа на Start It Smart.
“Събитието представи на вниманието на всички присъстващи изключително интересни презентации, изготвени от участниците, които този път имаха възможност да излязат от рамките на общоприетото и да развихрят фантазиите си.”, казва Мила Григорова – предприемач и вицепрезидент на Start It Smart. “Те получиха възможност да споделят с жури и публика как точно виждат бизнеса си след 10 години, както и стъпките, които ще ги доведат до мястото, до което искат да стигнат.”