След като в предишните издания на StartUP Bootcamp обсъдихме как да стартираме без капитал и как да направим маркетинг за стартъпа, докато все още нямаме много средства за харчене, в предстоящата шеста среща ще си поговорим. как да намерим първите си потенциални клиенти и да ги убедим да купят нашия продукт.

 

Тренингът има за цел да запознае младите предприемачи с основните аспекти на корпоративните продажби, преговорния процес в делова среда и да им помогне да се подготвят за провеждане на делови срещи и преговори.

 

Лекторът – Христо Нейчев, е утвърден професионалист с над 10 годишен опит в областта на бизнес мениджмънт, продажби, маркетинг и бизнес развитие в няколко големи международни корпорации. В периода 2007 – 2011 работи в САЩ на позицията Маркетинг Мениджър в Централата на световният лидер в оптичната индустрия – Essilor Of America, Inc.

 

Христо Нейчев налага с голям успех новата марка „Crizal Sapphire“ на Американския пазар, а преди да замине за Щатите е регионален мениджър за източна България на Шел България АД, където в рамките на 4 години увеличава близо четворно приходите и печалбата на фирмата в региона. Повече информация за Христо Нейчев може да получите тук.

 

Лекцията ще се проведе на 21 март (сряда), от 19:00 (регистрацията започва в 18:30), в зала 2006 на Университет за Национално и Световно Стопанство (бул. 8-ми декември). Събитието е безплатно, но се изисква предварителна регистрация, която можете да направите тук. Събитието се провежда с любезното съдействие на Студентски съвет при УНСС.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *