„Как да си намерим клиенти“ ще е темата на тазмесечния StartUP Bootcamp, който ще се проведе на 10 април (вторник); от 19:15 до 21:30 (регистрацията започва в 18:30), в Университета за Национално и Световно Стопанство (бул. 8-ми декември), зала 2005.
Участниците ще обсъдят детайлно как да набележим потенциалните си клиенти и да успеем да си уредим среща с тях, чрез някои поведенчески техники, като използването на емпатия и асертивност в бизнес отношенията, представяне на продукта/услугата и преодоляване на възраженията. Ще бъде отделено време на това, как по-добре да организираме времето си и да намерим баланс между срещи с потенциални клиенти, работа с настоящи клиенти и изпълнение на поетите обещания.
Лекторът – Христо Нейчев е утвърден професионалист с над 10 години опит в областта на Бизнес Мениджмънт, Продажби, Маркетинг и Бизнес Развитие в няколко големи международни корпорации. В периода 2007 – 2011 работи в САЩ на позицията Маркетинг Мениджър в Централата на световният лидер в оптичната индустрия – Essilor Of America, Inc. Той налага с голям успех новата марка „Crizal Sapphire“ на американския пазар, а преди да замине за САЩ е регионален мениджър на Шел България АД за източна България, където в рамките на 4 години увеличава близо четворно приходите и печалбата на фирмата в региона. Повече информация за Христо Нейчев има тук.