„Как да си намерим клиенти“ ще е темата на тазмесечния StartUP Bootcamp, който ще се проведе на 10 април (вторник); от 19:15 до 21:30 (регистрацията започва в 18:30), в Университета за Национално и Световно Стопанство (бул. 8-ми декември), зала 2005.

Участниците ще обсъдят детайлно как да набележим потенциалните си клиенти и да успеем да си уредим среща с тях, чрез някои поведенчески техники, като използването на емпатия и асертивност в бизнес отношенията, представяне на продукта/услугата и преодоляване на възраженията. Ще бъде отделено време на това, как по-добре да организираме времето си и да намерим баланс между срещи с потенциални клиенти, работа с настоящи клиенти и изпълнение на поетите обещания.
Лекторът – Христо Нейчев е утвърден професионалист с над 10 години опит в областта на Бизнес Мениджмънт, Продажби, Маркетинг и Бизнес Развитие в няколко големи международни корпорации. В периода 2007 – 2011 работи в САЩ на позицията Маркетинг Мениджър в Централата на световният лидер в оптичната индустрия – Essilor Of America, Inc. Той налага с голям успех новата марка „Crizal Sapphire“ на американския пазар, а преди да замине за САЩ е регионален мениджър на Шел България АД за източна България, където в рамките на 4 години увеличава близо четворно приходите и печалбата на фирмата в региона. Повече информация за Христо Нейчев има тук.
Този StartUP Bootcamp е продължение от предишния Bootcamp#6, в който Христо Нейчев разясни тънкостите на продажбите. Видео от тази лекция можете да намерите тук. Повече инфо има тук.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *