Нов стартъп, наречен Prefinery, си е поставил за цел да помага на други стартиращи компании да преминат по-лесно и успешно през процеса на бета – тестове, когато те имат броени потребители и някаква ранна версия на продукта. От фирмата претендират, че не само ще намерят тестъри за вашия продукт, а и ще се погрижат за комуникацията с тях, извличайки максимална полза от обратната връзка.
Според създателя Джъстин Бритън, проектът е базиран на неговия предишен опит с UserVoice, услуга, която приканва потребителите да отговорят чрез специален фийдбек бутон, поставен на видно място на сайта. Проблемът на Бритън е бил, че едва 0.5% от потребителите са кликали на въпросния бутон, което е чудесно, ако разполагате с много популярен сайт, но не и ако имате само няколко стотин потребители през тестовия период. Според мениджъра, отговорът на този проблем е да бъдете по-директни.
Той е интегрирал в предлаганата от Prefinery система редица нови възможности, включително поп – ъп прозорци, които клиентите на компанията могат да прикрепят към всеки линк или изображение, както и widget, който може да бъде добавен към всяка страница. Получената обратна връзка, може да бъде свързана с предварително събрани от Prefinery данни. Освен това могат да бъдат създадени и различни групи тестери, например такава на приятелите и семейството, или такава на инвеститорите.