MySuccess.bg in Retail ще разгледа тенденциите при управлението на производството и дистрибуцията на храни и напитки

Третото издание на бизнес форум MySuccess.bg in Retail ще разгледа тенденциите и добрите практики при управлението на производството и дистрибуцията на храни и напитки.  MySuccess.bg in Retail 2015 ще се проведе на 23 юни 2015 г. (вторник) от 9:00 часа в хотел „Новотел“, гр. София.  Форумът се организира от списание ENTERPRISE и е част от поредицата събития за успешни практики в различни бизнес сектори.

По време на форума инвеститори, производители, дистрибутори и представители на търговски вериги ще дискутират ефективни управленски модели за съживяване на пазара и икономически растеж след криза. Ще бъдат разгледани успешните примери на Кауфланд България, Данон България, Си Трейд 2011, Авенди OOД и др. 

Участниците в бизнес форума ще се запознаят с тенденциите при онлайн пазаруването и ефективни методи за привличане на клиенти в интернет. Те ще разгледат и примери за нелоялни търговски практики и модели за тяхното преодоляване.

Основен елемент на MySuccess.bg in Retail 2015 ще бъдат дискусионните панели, по време на които участниците ще споделят мнението и опита си по теми, като:

потенциал за развитие на пазара на бързооборотни стоки;

инвестиционен потенциал на българския пазар на бързооборотни стоки;

конкуренцията между веригите – могат ли големите хранителни магазини да изместят малките магазини;

българските стоки като потенциал за привличане на повече клиенти. Какво се търси –качество, цена, марка;

производители – дистрибутори – какво трябва да се промени;

предимства от работата с големите вериги магазини;

предизвикателствата пред дистрибуционния бранш в условия на засилена конкуренция;

законови и административни мерки и промени – в ползва или в ущърб на дистрибуторите;

добри практики за налагане на успешен бранд в условията на засилена конкуренция;

предимства и рискове при откриване на фирмен магазин;

сътрудничеството с веригите и възможност за стъпване на нови пазари;

потенциал на българския пазар – има ли конкуренция с международните марки;

изграждане на успешна експортна стратегия.

Като част от бизнес форума ще се проведе и обучение на тема „10% ръст на продажбите“. 

Официални партньори на бизнес форума са TBI Renta-a-car, Екселио Алианс и Балкан Сървисис. Събитието се провежда с подкрепата на Асоциацията на месопреработвателите в България и Браншовата камара на индустриалните хлебопроизводители и сладкари в България.

Повече за Retail 2015 и програма на събитието: http://retail15.mysuccess.bg/ 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *