Макар „големият бизнес“ да звучи като работна перспектива с най-големи възможности, истинските жокери крият експертите в малкия бизнес. Поставени на пазара, те са притиснати да вършат максимално много и добра работа с минимален ресурс, да бъдат достатъчно гъвкави и адекватни в преценките и решенията си и да комуникират с клиентите си по най-удобния за последните начин – например посещения в клиентския офис и синхронизиране на работното време.
Практически експертът в малкия бизнес, за да бъде конкурентноспособен:
- предлага креативни решения
- изградени в кратки срокове
- срещу примамливо заплащане
- при денонощна поддръжка
Интересно, нали? Така смятат и стотици милиони служители по целия свят, които държат малък бизнес или работят на свободна практика.
Статията „101 Tips from 50 Small Business Bloggers“ предлага ценни идеи, съвети и мотивиращи дефиниции от 50 блогъри, успели в начинанията си с развитие на малкия бизнес и преминали през онова, в което вие, най-вероятно, сте се забъркали в момента или планирате да направите.
Ето и някои от най-ценните съвети:
*Oткликнете. Това е най-важното ви предимство пред Големите. Цялата отговорност, комуникация и вътрешни изисквания минават през вас. Не се крийте зад подобието си на фирмена политика. На първо място – бъдете човечни. (Seth Godin)
Повече по темата и коментари тук.