Макар „големият бизнес“ да звучи като работна перспектива с най-големи възможности, истинските жокери крият експертите в малкия бизнес. Поставени на пазара, те са притиснати да вършат максимално много и добра работа с минимален ресурс, да бъдат достатъчно гъвкави и адекватни в преценките и решенията си и да комуникират с клиентите си по най-удобния за последните начин – например посещения в клиентския офис и синхронизиране на работното време.

Практически експертът в малкия бизнес, за да бъде конкурентноспособен:

  • предлага креативни решения
  • изградени в кратки срокове
  • срещу примамливо заплащане
  • при денонощна поддръжка

Интересно, нали? Така смятат и стотици милиони служители по целия свят, които държат малък бизнес или работят на свободна практика.

Статията „101 Tips from 50 Small Business Bloggers“ предлага ценни идеи, съвети и мотивиращи дефиниции от 50 блогъри, успели в начинанията си с развитие на малкия бизнес и преминали през онова, в което вие, най-вероятно, сте се забъркали в момента или планирате да направите.

Ето и някои от най-ценните съвети:

*Oткликнете. Това е най-важното ви предимство пред Големите. Цялата отговорност, комуникация и вътрешни изисквания минават през вас. Не се крийте зад подобието си на фирмена политика. На първо място – бъдете човечни. (Seth Godin)

 
*Покажете на клиентите си, че наистина искате да разрешите техните проблеми. Говорете с тях като с приятелите си – искреният и ентусиазиран – човешки – разговор е разковничето към всеки малък бизнес. (Andy Wibbels)
 
*Ако това, което вършите, не ви доставя удоволствие – опитайте нещо друго. (Anthony Germinaro)
 
*Не се страхувайте от тежката работа: запазете спокойствие, бъдете гъвкави и се научете да управлявате няколко процеса лесно и безпроблемно. (Harish Keshwani)

Повече по темата и коментари тук.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *