Разработчикът на социални спортни игри Lionside привлече инвестиции в размер на 1.6 млн. щ. долара при своя първи опит да намери финансова подкрепа. На компанията са се доверили инвестиционният фонд Sherpalo Ventures и бизнес ангелът Рон Конуей.
Създадена през 2009 г., първоначално под името Popside, стартиращата фирма пусна своята първа игра за Facebook през този септември. Става въпрос за проект, наречен Lionside Football, който позволява на потребителите да играят, като подкрепят своите любими футболни отбори.
Целта на базираната в Сан Франсиско компания е да „промени начина на взаимодействие между спортовете и игрите, комбинирайки мощните технологии за игри в социалните мрежи с традиционно силните връзки между феновете на футболните отбори. Основателите на Lionside Дъг Скот (бивш служител в Electronic Arts), Брендън Барбър (работил също в Electronic Arts и в Napster) и Али Нацер (отново екс – Electronic Arts) вече имат няколко успешни стартъп проекта зад гърба си и са убедени, че отново са напипали пулса на развлекателния пазар.