ИКЕА обяви и показа днес обновените 6000 кв. м. от магазина в София като първи голям етап от усъвършенстването на клиентското преживяване. Следващата важна стъпка ще бъде логистичен център под наем край столицата, което ще оптимизира логистичните процеси и наличността в магазина.
Тези дейности се реализират под мотото „Променяме магазина за теб“, след като миналата година Никос Ифантидис, управител на ИКЕА за България, пое ангажимент за подобряване на клиентското преживяване във всички търговски канали. Променени са общо 8 отдела от търговската част – готвене, за трапезата, текстил за дома, текстил за спалня, килими, баня, организиране на дома и осветление. Нов облик имат и касите, ИКЕА бистро, магазина за шведска храна и зоната за обслужване на клиенти. Реорганизацията е осъществена след детайлен анализ на движението на клиентите в магазина и цели да направи пазаруването по-удобно, както и да предостави повече продуктови решения. Това е първото по рода си обновяване на магазина в такъв мащаб след откриването през 2011 г. „През септември планираме да представим и ново приложение за пазаруване без моливче и лист,“ обяви още Никос Ифантидис.
Следващата ключова стъпка за подобряване на потребителското преживяване се очаква през август. За тогава е планирано да заработи нов модерен логистичен център в София. След проведена тръжна поцедура за доставчик на логистичната услуга е избран „карго-партнер“ (cargo-partner), един от най-големите логистични доставчици в България. Той ще обслужва поръчките на онлайн магазина на ИКЕА, както и на центровете във Варна и Бургас. Очаква се включването на новия логистичен център да допринесе за значителна оптимизация при обработването на поръчките, както и за прецизиране на стоковата наличност в магазина.
С тези подобрения ИКЕА стартира и кампания „Опитай и сподели“, в която клиентите ще бъдат насърчавани да наблюдават и да се възползват от подобренията, както и да споделят мнението си за тях. Това определено ще допринесе за по-нататъшни подобрения в клиентското преживяване.