Европейската мрежа за мобилна реклама Adfonic привлече рисков капитал в размер на 4.7 млн. британски паунда. Стартъпът ще използва парите, за да се превърне в глобален играч на този сравнително нов пазарен сегмент.
Представители на фирмата са обявили, че нейните приходи са нарастнали 10 пъти през последните 12 месеца, като плановете са темповете на ръст да се запазят и да бъдат отворени нови офиси в Европа, Северна Америка и Азиатско – тихоокеанския регион. За да се превърне в сериозен глобален играч, обаче Adfonic ще трябва да се пребори с няколко други бързо развиващи се фирми в този сектор – щатската Millenial, InMobi, сингапурската BuzzCity, както и самата Google със своето подразделение Admob.
Новопривлеченият капитал е от досегашния инвеститор в стартиращата фирма – Гордън Шилдс, който е известен като успешен предприемач в сферата на телекомуникациите и околната среда.