eMAG.bg отчита Black Friday резултатите в средата на шопинг събитието

След силния старт на ежегодното събитие eMAG.bg Black Friday, което привлече хиляди посещения на сайта на онлайн платформата в 7,06 ч. сутринта, броят на поръчките продължава да расте. За първите 5 часа от старта на събитието бяха регистрирани общо 11314000 зареждания на страници.

Към 14:00 часа са обработени повече от 10400 продукта и ще бъдат доставени от куриерите в следващите дни.

„Както очаквахме, и през тази година успяхме да подобрим рекорда  си за eMAG.bg и мобилното си приложение като брой посещения 930368. Голяма част – 60.43% – от визитите са направени през мобилни устройства, което също е една развиваща се тенденция. Изразено в бройки, за 5 часа получихме поръчки за над 162000 продукта, като на най-голям интерес се радваха категориите с IT предложения, телевизорите и домашни електроуреди“, обяви Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg.

eMAG.bg резултати до 14:30 часа 

·       В 07.26 часа са направени 757 поръчки за една минута

·      Общо време, прекарано на сайта от всички посетители за времето от началото на кампанията до сега: 20 години 264 дни 18 часа*

·       Над 30000 продукти, продадени от партньори на Marketplace

   Количества продадени продукти, топ 5 категории в периода 13:06 – 14:06 часа:

·     Мобилни телефони: над 330

·    Телевизори: над 320

·    Пелени и гащички: над 250

·    Прахосмукачки: над 230

·    Еспресо машини: над 180

Black Friday е едно от популярните шопинг събития в България. На сайта eMAG.bg то се провежда от 2013 г.

 

 

*Изчислението се получава от сбора от времето на всяко посещение. “

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *