Европейската мрежа за таргетирана реклама MyThings привлече 6 млн. долара рисков капитал при организирания от нея трети рунд за набиране на инвестиции. Най-голяма част от привлечените средства са от рисковия фонд T-Venture, който е част от паневропейската телекомуникационна група Deutsche Telekom.
Технологията на MyThings се използва в голям брой водещи онлайн ритейлъри и туристически компании, показвайки на техните потребители персонализирани реклами. Подобно на други такива мрежи, от MyThings са категорични, че техните реклами са много по-ефективни и добре таргетирани, отколкото стандартните търговски послания онлайн.
Пет години след създаването си MyThings увеличава своите приходи с 50% всяко тримесечие. Компанията планира да използва новопривлечените инвестиции, за да разшири своята дейност в Европа и Азия. Освен Deutsche Telekom, тя е получила финансова подкрепа още от рисковите фондове Accel Partners, Carmel Ventures, Dot Corp и GP Bullhound.