НЕ ПРОПУСКАЙ
24 ное. 2025, пн

Българска компания разработва уникален иновативен продукт за управление на информацията

Компанията „Сървис Уан” ЕООД обяви готовността си тази година да представи иновативно решение за управление, структуриране, категоризация и контрол на достъпа и управление на жизнения цикъл на информацията. Решението MFS се разработва от екип от експерти, включващ  икономически консултанти, експерт НИРД, софтуерни архитекти и разработчици. 

Проектът се изпълнява по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO003-1.1.05-0206-С0001/12.11.2012 г., финансиран по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, приоритетна ос 1 „Развитие на икономика, базирана на знанието и иновационните дейности”. Проучванията на научните източници и на пазара показват липсата на съществуващо адекватно решение за управлението на информацията, а в същото време бизнесът изпитва все по-голяма нужда бързо, лесно и надеждно да съхранява и управлява все по-големите масиви от данни, които се генерират. 

В отговор екипът на „Сървис Уан” разработва  иновативната софтуерна система за управление на папки с електронни файлове, реализираща инструментариум, позволяващ свобода и възможност за гъвкав подход на потребителя, при подреждане, архивиране, извличане и обработка, търсене и контролиране на достъпа до информацията в електронни папки с множество файлове, разположени на различни места, като се използва централизиран, унифициран интерфейс.Системата комбинира функционалности, присъщи на системи като SharePoint и е с доказан потенциал за развитие.

Основните възможности на иновативната софтуерна система включват: поддръжка на локални, мрежови и облачни услуги за съхранение на файлове; централизирано управление на организацията и категоризацията на папките с файлове; съхранение на разнообразни, свободно дефинирани от потребителите допълнителни мета-данни за папките, които не се поддържат стандартно от файловите системи; възможност за създаване на множество виртуални йерархични структури от папки; централизирано управление на съхранението и автоматизация на жизнения цикъл на папките и файловете, базирано на бизнес правила и/или допълнителните мета-данни, дефинирани от потребителите; централизирано управление на правата за достъп до папките и файловете чрез опростен и достъпен интерфейс, подходящ не само за системни администратори; централизирано управление на офлайн папки и синхронизацията им; осигуряване на разнообразни справки и известяване за определени събития във връзка с папките. 

Проектът се реализира в рамките на 22 месеца и е на обща стойност около 420 хил. лева, от които сумата на безвъзмездната помощ приблизително е  377 хил. лева. Очаква се  да приключи през месец септември 2014 г. и решението да е готово за позициониране на пазара още в началото на 2015г.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *