Седмици след като обяви привличането на мащабна инвестиция за развитие на бизнеса си, иновативната онлайн платформа за поръчка на професионална помощ за дома GoMama представи новия бранд Domestina, с който ще оперира занапред на българския пазар и глобално. Сайтът за резервации на домашни помощници е достъпен на новия домейн www.domestina.bg от вчера, a до края на годината основателите на компанията планират да представят услугата със същото име и в още една европейска държава.
Уеб базираната платформа за поръчка на домашна помощница GoMama съществува от година и половина и предлага уникален за България дигитален модел за поръчка на услуги като чистене, гладене и подреждане. Създаването на платформата e вдъхновено от глобалната тенденция за дигитализиране на традиционни услуги през последните години в целия свят и на практика софтуерът, който стои зад Domestina избягва почти изцяло нуждата от админстрация и координация чрез електронен алгоритъм. Дигиталната платформа предлага електронно разплащане и разпределя и изпраща на клиентите винаги тези домашни помощници, които са свободни в желания период, намират се най-близо до дома им, и имат най-висок рейтинг от клиенти за вече извършени услуги чрез системата на Domestina.
Представянето на новия бранд Domestina ще бъде подкрепенo през юли и от първа собствена рекламна кампaния, дело на Ogilvy Sofia. Целта на комуникационната платформа е да лансира марката като иновативен бизнес модел, който предлага съвременна алтернатива на старите форми – и като бит, и като мислене. Посланието на кампанията е, че за да се радваме на чист и поддържан дом, вече не е необходимо да жертваме собственото си време, нерви и усилия, нито да робуваме на непостоянното качество на услугите, предлагани от сивия сектор, защото има по-добре организирано решение от „Domestina”. Творческата концепция предизвиква вниманието с визуален подход в поп арт стил, представяйки серия трагикомични ситуации от всекидневието, които слагат край на драмата кой ще свърши досадната работа в вкъщи.