На 21-22 май в Sofia Event Center ще се проведе тазгодишната конференция DigitalK. Посетителите на събитието ще могат да се запознаят с тенденциите в дигиталния маркетинг от водещи имена в бранша.
„В момента има три големи тенденции в онлайн рекламата – мобилна и видеореклама, както и автоматизираните (programmatic) системи“, казва Гьотц Трилхас, регионален мениджър за новите пазари в Централна и Източна Европа в Google и лектор на технологичната конференция DigitalK 2015. Именно все по-широкото навлизане на мобилните устройства е и причината много маркетолози в България да обявяват последните няколко години за „годината на мобилната реклама“.
„Съдържанието обаче винаги ще бъде цар“, на мнение е Евън Хансън, ръководител на технологичната лаборатория Content Labs в онлайн блогинг платформата Medium, който също ще бъде лектор в конференцията. По темата за създаването на качествено бранд съдържание ще говори и Ларс Самюелсен, директор „Дигитални стратегии“ в UncleGrey.
Повече информация за програмата и лекторите на DigitalK 2015 е достъпна ТУК