Социална мрежа за влюбени двойки спечели второто издание на конкурса NewBornIdeas

Социална мрежа за влюбени двойки, интегрирана в мобилно приложение, с благородната мисия да помогне на хиляди потребители да имат по-успешни и пълноценни връзки със своите партньори, спечели първото място в конкурса NewBornIdeas на VIVACOM. Финалът се проведе вчера в централата на телекома. Победителите – Стефан Хепт, Мартин Шюнке, Карлос Лайтао, Ясен Живков и Анастасия Дочева, получават голямата награда от 20 000 лева, която включва финансова подкрепа за разработката на приложението, маркетингов бюджет, технически обучения от партньорите на инициативата OnTarget, доживотен лиценз за pCloud бизнес акаунт за целия екип, менторство от страна на топ специалисти на VIVACOM и Start-up фондацията, както и специално представяне на приложението в комуникационните канали на VIVACOM, централно място в магазина за приложения на VIVACOM – VIVA Apps, и 100% от генерираните приходи за една година през операторския билинг за всички покупки в самото приложение.

 

След много оспорвана битка, поради изключително силната конкуренция между участниците, експертното жури в състав: Ива Абаджиева – управител на On Target; Крис Георгиев – фондация StartUP; Станислав Сираков – партньор в Launchub; Ивайло Симов – партньор в Eleven; Туньо Зафер – изпълнителен директор на pCloud, и Атанас Райков – мениджър мобилни продукти и услуги във VIVACOM, излъчи своя фаворит въз основа цялостното представяне на продукта и екипа, както и плановете за реализация и достъпност на представения проект.   

 

Приложението 4two ще дава възможност за комуникация само между двамата партньори, отправянето на предизвикателства помежду им, лесно планиране на съвместни задачи, както и ще напомня на ползвателите му да бъдат във връзка със своите половинки, независимо от това колко е натоварен денят им. 

 

Конкурсът NewBornIdeas се провежда за втора поредна година. Инициативата е дългосрочна и има за цел да отличи новаторски идеи за мобилни приложения, които могат да бъдат от полза на българските граждани в тяхното ежедневие. Тя е част от цялостната политика на VIVACOM да подкрепя начинаещи предприемачи, които живеят и работят в България. 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *