На 09 април 2014-та година в Интер Експо Център, София ще се проведе осмото издание на семинара „Интернет маркетинг с нулев бюджет”. Нестихващият интерес към темата и все повечето примери от практиката за успешно използвани интернет инструменти за онлайн маркетинг с нулев бюджет, които лекторите ще споделят с аудиторията, са причините за организирането на поредното издание на семинара.
Нулевият бюджет е възможен не само на теория, но и 100% приложим на практика – в това ще се убедите сами след края на събитието. Темите, които ще бъдат обсъдени, включват стратегии за автоматизиране на маркетинга, спестяване на време и средства и постигане на супер резултати, както и начини да доведете онлайн клиентите си до покупка. Ще се разгледат и полезни инструменти, които всеки може да използва, за да повиши ефективността на маркетинговата си кампания в интернет.
Лекторите са практици, които използват ежедневно техники и похвати с нулев бюджет. Това са: Борил Богоев, Управител на Webface Consult; Михаела Атанасова, един от основателите на успешния проект SHOPPING-TERAPIA.com; Станислав Димитров, Съдружник в Ad Academy; Георги Малчев, Съдружник в Ilyan.com и Сокол Соколов, управител на Host.bg. Повече информация е достъпна на сайта на събитието.
Източник: Pixelmedia.bg