Startup Validator оценява риска при стартиране на бизнес

Някои от стартиращите бизнеси не успяват най-вече, защото не разполагат с достатъчно ресурси, за да изберат най-добрата възможност за тях. Валидирането на идеята чрез прилагането й на практика струва твърде скъпо, особено за стартъпите, които имат желание да пробват реализацията на повече от една идея. Startup Validator намалява риска от загуба на време и пари.

Валидаторът работи по следния начин: дефинира целевата група на идеята и създава нейн уеб сайт, чрез Google AdWords проследява колко хора посещават страницата и какъв е техния профил. На тази база специалистите правят анализ и прогноза за реализацията на стартиращата идея на пазара.

Услугата струва $299 като 80% от тях са за Google AdWords, а 20% – за Startup валидатора.

Повече информация е достъпна ТУК

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *