Продължават StartUP Bootcamp срещите за начинаещи предприемачи. В поредица от безплатни обучения, workshop-и и лекции ще бъдат разгледани всички аспекти на стартирането на нов бизнес, влизайки в детайли и давайки знания и хитрини, с които да се въоръжите за предстоящия поход.

 

На 16 февруари Крис Георгиев ще говори на тема Маркетиране на стартъп. Крис ще ни разкаже какви са предизвикателствата пред маркетирането на стъртъп от България. Как да привлечем първоначален интерес към проекта ни, как да се възползваме максимално от възможностите, които предлагат социалните мрежи. Как да предизвикаме и задържим внимание към проекта ни. Добри практики и интересни стратегии за маркетинг с малък бюджет. 

 

Крис е онлайн предприемач и уеб ентусиаст. Освен с уеб дизайн и социални медии, през последната година е изцяло отдаден на www.stockpodium.com – сайт за сток снимки, в който можете да търсите посредством визуална подобност. Компанията зад StockPodium, Imagga UK, получава seed инвестиция и работи върху услуги за визуален анализ на фотографии. Клиенти на компанията са предимно стартъп компании от САЩ.

 

Заповядайте на 16 февруари (четвъртък) от 19:00 ч. в сградата на The Boulevard Mall на бул. Александър Малинов 31, етаж 2 в София. Събитието се организира с любезното съдействие на Телерик. Ако искате да зададете въпроси на Крис Георгиев, на които той да ви отговори в презентацията му, можете да го направите като попълнете специално подготвената за тази цел форма: http://tinyurl.com/7sdj7v3

 

Побързайте да се регистрирате за участие! Резервирайте място тук: http://tinyurl.com/7rhfhcd. Залата е с капацитет от 200 места и регистрацията ще е отворена до запълването им.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *