Рекламна агенция измисли начин да ни спаси от поява в срамни купонджийски снимки

С развитието на технологиите, фотоапаратите се превърнаха в стандартен аксесоар и днес повечето млади хора имат или поне един любителски апарат, или камера на своя мобилен телефон. Чудесно, но не съвсем. Защото в комбинация с бума на социалните мрежи, това доведе до ежедневие, в което всеки момент наша снимка, при това не точно паспортна, може да се появи в публичното пространство.

Фотографии от пиянски вечери, танци по масата със сутиени на главата, страстни прегръдки с чужди момичета – всичко това вече не е част от нашия личен живот, а потенциален елемент от Facebook профила ни. И вече не са рядкост случаите на провалени бракове, приятелства и дори уволнения в следствие на това.

Рекламната агенция Saatchi & Saatchi е решила да отговори на предизвикателството. В рамките на кампания за своя клиент – аржентинската марка бира Cerveza Norte, агенцията е разработила охладител за бутилки, който реагира на светкавицата на всеки фотоапарат и също произвежда за секунди светлина, разваляйки снимките.

Как работи оригиналното устройство, наречено Photoblocker, можете да видите на клипа по-долу. Разбира се идеята не е приложима за абсолютно всяка ситуация. Тя обаче се оказа достатъчно популярна, за да произведе небивал медиен интерес и хиляди публикации в аржентинската и международна преса, както и излъчвания в радио и телевизии. Което превръща кампанията в една от най-успешните през тази година.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *