Барът Exhibit в южен Лондон инсталира в мъжката си тоалетна първата в света видеоигра, интегрирана с писоарите. Концепцията е създадена от британската стартираща фирма за иновативни маркетингови концепции Captive Media, чиито основатели са инженерите от Кембридж Марк Мелфорд и Гордън МакСуийн.
Идеята на необичайната игра е, че мъжете могат да я управляват направо докато се облекчават, използвайки струята, насочена към писоара. След това те могат да споделят своите резултати през мобилния си телефон в Twitter и да участват в своеобразно класиране, а най-добрите дори получават безплатна напитка от заведението.
Целта на определяната от мнозина като скандална кампания е да заангажира вниманието на младите хора във Великобритания, които според повечето изследвания се поддават изключително трудно на всякакво влияние от страна на марките.