Google предлага уебсайтове на малкия бизнес в Канада

Google планира да предостави хиляди уебсайтове на малкия бизнес в Канада с цел да го окуражи и му осигури присъствие в онлайн пространството, съобщи главата на търсачката в Канада пред Reuters.
 „При над 2 милиона малки бизнеси в тази страна, по – малко от 1 милион имат уебсайт,” коментира О’ Нийл.
Канадците прекарват средно около 43.5 часа на месец онлайн в края на 2010 г., далеч повече спрямо вторите в класацията – южно корейците, и почти двойно спрямо средното в света, според данни на компанията за онлайн измерване comScore.
Сред най- логичните причини, поради  които канадският бизнес вероятно  избягва мрежата, са потенциални страхове, че това е прекалено скъпо, сложно или несигурно начинание. В същото време едно от  пет търсения в Google е за местно съдържание, подчертава О’ Нийл.
“Идеята дойде, когато забелязвахме, че е налице непокрита възможност за малкия бизнес и предприемач в Канада,” заявява той, допълвайки, че Google смята да даде около 100,000 уебсайта в Канада през тази година. О’Нийл е отклонил въпроса за цената на офертата, която предполага една година безплатен хостинг на уебсайтовете с най- типичния за страната .ca домейн.
„Не става въпрос за управление на монети при този проект. Въпросът е в инвестирането и да видим как ще потръгне,” коментира той.
По-голямата част от приходите на Google идват от продажба на насочена реклама в портала за търсене на информация.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *