Електронното издание NewBusiness.bg, бизнес списанието „твоят БИЗНЕС“, както и информационните портали Investor.bg и Dnes.bg са сред първите медии, приели Етичния кодекс за Социално отговорна медия на CSR Bulgaria.
Като част от групата на Социално Отговорните Медии те се ангажират да работят за развитието и в полза на българското общество, както и да отразяват и разпространяват приоритетно информация за социалната отговорност, добри практики и кампании, реализирани на територията на България.
Съвременните медии представляват многопластов канал за пренос на информация. Те имат властта да отразяват най-актуалните новини, събития и активности, да определят насочеността им и да избират методите за представянето им пред аудиторията. Малко са обаче медиите, които използват новината за обобщение на съществуващи добри практики, както и за насърчаване към отговорно поведение чрез показване на националния и международния опит. Групата на социално отговорните медии доказва, че в медийното пространство има място и за добрите новини, а спазването на етично поведение и воденето на открита политика са основни техни приоритети.
Медии, които са станали част от групата на Социално Отговорните Медии заемат мястото на посредник между инициативите, предприети от частния и нестопанския сектор, и реакцията на обществото.
За CSR Bulgaria
CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса . Част от мрежата е първата профилирана медия за КСО новини, където може да намерите информация за проекти, събития, добри практики, както и данни за осъществени социално отговорни политики и кампании .
Друга значима част от CSR Bulgaria е CSR Zone (КСО Зона), чиято цел е да подпомага успешното междусекторно партньорство и реализирането на социални проеки. Идеята на CSR Zone е да обедини социалната отговорност в България, да даде платформа за представяне на социално значими проекти от различни организации, както и да осигури възможност на компаниите, членове на мрежата, да избират от добре структурирани и подготвени проекти.
Основната мисия на CSR Bulgaria е да популяризира КСО като инвестиция чрез показване на дорите практики и ползите от нея. Систематизирайки и разпространявайки информация в сферата на корпоративната социална отговорност, цели изграждане на ефективна и ползотворна връзка между бизнеса и обществото. Стреми се да образова и възпитава всчики участници в обществения живот и да достигне до всяка една компания в България.
Нека всички виждаме ПОВЕЧЕ, даваме ПОВЕЧЕ и получаваме ПОВЕЧЕ!