В София се проведе едно от най-значимите събития за годината в областта на дигиталните технологии и иновациите – Digital4Sofia OA Conference 2024. Конференцията събра в София Тех Парк над 800 участници – водещи специалисти, предприемачи и иноватори от различни сфери, които споделиха своите знания и опит, обсъдиха бъдещето на технологиите и техните приложения в дигиталния бранш у нас. Мащабното събитие беше осъществено с обединените усилия на Netpeak Bulgaria и Internet Media Group/Digital4Network.
След емоционалното откриване с фолклорна палитра с тъпани и гайди, гостите бяха приветствани от Геннадий Воробьов от Netpeak Bulgaria и Любомир Атанасов от Internet Media Group. В откриващата лекция на конференцията се включи и заместник-кметът на Столична община с ресор „Дигитализация и иновации“ Иван Гойчев, който сподели информация за предстоящите дейности за дигитализация на София, които се очаква да допринесат за по-голяма прозрачност на администрацията и по-ефективни системи и автоматизирани услуги за гражданите.
Обсъжданите теми бяха разделени в 3 панела – SEO, AI&Business Development и eCommerce, с водещи Мартин Желязков от Netpeak, Етиен Янев от Payhawk и Стефан Чорбанов от Stenik.
В трите зали се проведоха различни дискусии по актуални теми като “Оптимизация на процеси чрез AI и дигитални решения”, “Успешни техники за работа с инфлуенсъри и бъдещето на инфлуенсър маркетинга”, “Как да постигнем повече продажби?” и др. Геннадий Воробьов сподели полезни съвети и примери от опита на Netpeak Bulgaria в лекция на тема “AI-кухнята на Netpeak: от маркетинга до откриване на най-добрите специалисти”.
В изключително богатата конферентна програма над 50 изтъкнати специалисти от най-големите и авторитетни дигитални агенции и брандове у нас и в Европа дадоха ценни практически насоки за дигиталния маркетинг, електронната търговия и рекламата, както и за бъдещето на онлайн бизнеса.
В края на събитието участниците в конференцията имаха възможността да се запознаят с лекцията на журналистите Лора Крумова и Мария Йотова на тема „MAD (Мake A Difference) Storytelling – Как да разказваме бранд истории, които помагат на бизнеса да расте?“.
Освен ценните знания за възможностите на онлайн бизнеса, организаторите на събитието се бяха погрижили за доброто настроение на участниците с Networking зона, кафе зона, Експо зона с изложители, и разбира се – два бара с коктейли и кетъринг.
Digital4Sofia OA Conference 2024 бе изключително успешно събитие, което не само представи най-новите тенденции и иновации в дигиталния бранш, но и създаде платформа за обмен на идеи и сътрудничество между участниците.