76,5% от активните млади потребители у нас сърфират в Интернет и през мобилния си телефон. Това показва целево онлайн допитване сред над 1000 българи на възраст до 35 години, проведено от LG Electronics в партньорство с най-големите родни групи в социалната мрежа Facebook. Резултатите показват, че близо 40% от анкетираните влизат в глобалната мрежа през телефона си всеки ден, а 18% поне веднъж седмично. Едва 6,5% пък не проявяват интерес към този тип комуникация. Ползването на WiFi мрежи е предпочитаният начин за връзка с Интернет заради липсата на допълнително заплащане. Към него се придържат 67,5% от участниците в допитването. В същото време обаче значителен брой от анкетираните – 51% използват и 3G, HSDPA и GPRS услуги.
В съответствие с тези нагласи LG Electronics и VIVACOM пускат от март на българския пазар първия модел смартфон, разработен специално за младите потребители на социални мрежи – LG GW620. Устройството работи под операционна система Android и има уникално приложение за директен комбиниран достъп до най-популярните световни социални мрежи като Facebook, Twitter и Bebo. Участието на потребителите в тях се улеснява допълнително от комбинацията между 3-инчов сензорен дисплей и QWERTY клавиатура, което позволява бързо и ефективно писане и управление. Фокусът върху социалните мрежи е отразен дори в контактното меню на телефона, където освен стандартната информация са достъпни за директен избор и профилите във Facebook и Twitter.