eMAG Black Friday 2017: изданието с превес на пазаруването от мобилни устройства

Ежегодното шопинг събитие eMAG Black Friday, реализира 1‘630‘773 визити на уебсайта през тази година. В деня на събитието 24-ти ноември, клиентите купиха 258‘951 продукта, на стойност 32416800 лв., което е увеличение със 17% в сравнение с миналата година.

Онлайн пазаруването е нарастваща тенденция в България и Black Friday е едно от събитията, което разкрива потенциала за развитие на онлайн търговията. Това издание показа, че по време на Black Friday в eMAG  българите предпочитат да пазаруват повече през мобилните си устройства – 60.43% от трафика, защото това им дава достъп до широка гама от продукти, където и да се намират. Също така е лесно и удобно да се разглеждат различните оферти, а това спестява време и пари.

Основните тенденции, които ни направиха впечатление на тазгодишния eMAG Black Friday са: предпочитанието към пазаруването през мобилно устройство, както и лекото повишаване на онлайн плащанията, достигащо до 9.28%. Смартфонът бе използван, като много удобен метод за пазаруване онлайн, по време на  Black Friday, което е социален феномен, който наблюдаваме от известно време и е все още във възходяща тенденция каза Стефана Здравкова, Директор на eMAG.bg

 

Данни от eMAG  Black Friday 2017:

Най-скъпият заявен продукт: Suzuki Vitara, 1.4, 4WD, за 47999лв.,

Най-популярните категории и количества:

·         Малки домашни ел. уреди – 26 280 бр.

·         Телевизори и големи ел. уреди – 21 456 бр.

·         Дом, обзавеждане и декорация – 20 525 бр.

 Шопинг събитието, традиционно организирано от eMAG, спечели потребителите с предлаганата широка гама продукти и специалните Black Friday оферти. Изданието тази година привлече 28‘355 нови клиенти*, които закупиха по нещо от eMAG за първи път.

eMAG Маркетплейс

 eMAG  Black Friday 2017 представи също и оферти от Маркетплейс търговците на платформата. 820 търговци получиха поръчки за 53‘411 продукта по време на Black Friday.

 *eMAG счита за нов клиент всеки новосъздаден акаунт в платформата си.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *