eMAG.bg отчита Black Friday резултатите в средата на шопинг събитието
Към 14:00 часа са обработени повече от 10400 продукта и ще бъдат доставени от куриерите в следващите дни.
„Както очаквахме, и през тази година успяхме да подобрим рекорда си за eMAG.bg и мобилното си приложение като брой посещения 930368. Голяма част – 60.43% - от визитите са направени през мобилни устройства, което също е една развиваща се тенденция. Изразено в бройки, за 5 часа получихме поръчки за над 162000 продукта, като на най-голям интерес се радваха категориите с IT предложения, телевизорите и домашни електроуреди“, обяви Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg.
eMAG.bg резултати до 14:30 часа
· В 07.26 часа са направени 757 поръчки за една минута
· Общо време, прекарано на сайта от всички посетители за времето от началото на кампанията до сега: 20 години 264 дни 18 часа*
· Над 30000 продукти, продадени от партньори на Marketplace
Количества продадени продукти, топ 5 категории в периода 13:06 – 14:06 часа:
· Мобилни телефони: над 330
· Телевизори: над 320
· Пелени и гащички: над 250
· Прахосмукачки: над 230
· Еспресо машини: над 180
Black Friday е едно от популярните шопинг събития в България. На сайта eMAG.bg то се провежда от 2013 г.
*Изчислението се получава от сбора от времето на всяко посещение. “
Още: еМАГ, Черен петък, eMAG.bg, Black Friday
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms