Нова социална мрежа свързва заведенията с техните клиенти
Нова услуга, наречена "Искам си", ще дава възможност на управители на заведения да взаимодействат със своите клиенти и служители. Освен точки за лоялност, носещи отстъпки за крайните клиенти, услугата ще предоставя на служителите ваучери за магазини за дрехи и козметика. Целта на новата социална мрежа за заведения и техните клиенти е да повиши качеството на обслужването, както и да стимулира бакшишите на служителите.
Срещу 15 лв. месечен абонамент всеки собственик на заведение или магазин може да получи достъп до платформата. След създаването на собствен профил управителят получава достъп до специален терминал за близко взаимодействие, чрез който има възможност мигновено да дава отстъпки на своите клиенти.
"Разработихме платформа, чрез която всеки бизнес може да добавя стойност за своите клиенти. Създадохме терминал за близко взаимодействие, който изпраща информация до платформата чрез мобилен телефон", разказва Свилен Радичков, мениджър развитие на социалната мрежа. Той допълни, че чрез приложението клиентите могат да дават както положителна, така и отрицателна обратна връзка за служителя, който ги обслужва.
Новият app ще бъде достъпен за безплатно сваляне от App Store и Google play от днес. Повече информация е достъпна на уеб сайта на услугата.
Още: технологии, нови пазари, startup
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
индустрията в България
Производство на сладки изделия от "Жанета"
Онлайн магазин за детски стоки БебеТех
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
Betano Казино
кърти чисти извозва
кърти чисти извозва софия
кърти чисти
кърти чисти
Онлайн казино Palms