Нова технология на Google преценява потребителските ни навици
Ако се чудите, какво ще е бъдещето на онлайн търговията, вероятно си струва да се запознаете с плановете на Google в тази сфера. Компанията съвсем наскоро патентова нова технология, която анализира потребителските ни навици и на база на тях ще може да ни предлага по-адекватни промоционални оферти и ценови отстъпки.
Първоначално технологията ще се използва при покупката на цифрово съдържание, например от онлайн магазина за приложения Google Play. Възможно е обаче в бъдеще, нейната употреба да се разшири.
Алгоритъмът ще си изгражда подробен профил на потребителите и ще преценява какви са техните навици - дали обичат да се възползват от промоции и какви продукти и стилове предпочитат. След това той ще им предлага оферти, съответстващи в най-голяма степен на профила им.
Още: електронна търговия, технологии, нови пазари, потребителски навици, анализ на потребителските навици, business intelligence, google
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms