Wolfram Alpha - новият играч на пазара на LBS услуги
Сегментът на услуги, базирани на местоположението (LBS - Location Based Services) нараства с бързи темпове, появяват се все повече нови мобилни приложения, а гиганти като Google и Facebook навлизат сериозно в този сектор, заедно със стартиращи фирми като Foursquare.
Неочаквано за мнозина най-новият играч на LBS пазара се оказа алтернативната интернет тъсачка Wolfram Alpha, известна с това, че може да отговаря на запитвания на потребителите, следвайки логиката на техните въпроси. Използвайки тази възможност компанията вече предлага и отговори на въпроси от типа "Къде е най-близкият McDonald's ресторант" и др.
Новата опция, наречена "Точки на интерес", за сега функционира предимно в САЩ, но предстои нейното разширяване в целия свят. Засега в базата има информация за 1300 компании. Ако търсачката може да отговори на въпроса, тя извежда също полезна информация като адрес и телефон на обекта.
Още: wolfram alpha, lbs, location based services, интернет търсачка, местоположение, позиционираща система, услуги базирани на местоположението
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms