Start It Smart организира лекция на тема: Как се създава бранд?
Лекцията на клуба по предприемачество Start It Smart този месец ще е на 22 март (четвъртък) и ще бъде посветена на новите правила в създаването и развитието на марки. Регистрацията ще започне от 18:30 ч. в Аулата на СУ „Св. Климент Охридски“, а половин час по-късно ще започне и самата лекция.
Гост-лектори ще са Георги Гавазов и Владо Цонков от Saatchi & Saatchi. Те ще разкажат за смисъла от брандовете, за променения начин, по който потребителите възприемат марките и за това как стартиращи (и не само) марки могат да се възползват от новата реалност.
Saatchi & Saatchi e една от водещите световни рекламни агенции със 140 офиса в 76 държави. У нас Saatchi & Saatchi е част от PMG, най-големият български рекламен и комуникационен холдинг, но най-вече е място, пълно с креативни леко откачени хора. Събитието е част от състезанието за иновативни бизнес идеи 3Challenge и се осъществява с подкрепата на българския хостинг доставчик SuperHosting.BG и софтуерната компания Telerik.
Лекцията е безплатна, но е с покани. Такива можете да вземете от тук.
Още: start it smart, startup, superhosting, telerik, saatchi and saatchi, brand, marketing, стартъп, създаване на марка, марка, брендинг, старт ит смарт, обучения, консулт
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms