Нова кампания за популяризиране на България като туристическа дестинация
От януари 2012 г. Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) стартира мащабна рекламна кампания за популяризиране на новия туристически портал на България www.bulgariatravel.org. Интернет страницата представя страната ни като държава с уникално историческо и културно наследство, и с разнообразна природа, предлагаща богати възможности за активен целогодишен туризъм, както и помага на туристите да изберат атрактивно място за отдих в България.
Новият туристически портал www.bulgariatravel.org бе представен официално на 27 септември 2011, по време на честването на Световния ден на туризма. В него потребителите могат да се запознаят с 450 туристически обекта в България и с всичко интересно за тях – множество видеоклипове, снимки, маршрути, полезна информация за страната. Кампанията по неговото популяризиране ще се провежда в рамките на четири месеца – от януари до април 2012 г. Тя ще се осъществява в интернет пространството над 80 държави от целия свят, включително и в България. Сред тях са страни от Европа, Северна и Южна Америка, Арабския свят, Китай, Япония и Австралия.
Инициативи, част от рекламния проект, са рекламни банери и текстови връзки, поместени в световни интернет търсачки, и в туристически портали и сайтове. Ще бъдат създадени и разпращани електронни бюлетини сред регистрираните потребители на www.bulgariatravel.org, както и рекламни послания в големите социални мрежи и блогове.
Забавен елемент от рекламната кампания са планираните рекламни игри, които ще се организират на www.bulgariatravel.org. За участниците се предвиждат атрактивни награди като 10 едноседмични почивки за двама в четиризвезден хотел, както и много предметни подаръци.
Директен бенефициент по проекта е МИЕТ, а изпълнител е ДЗЗД "МЕДИА КОНТАКТС - АЙСИДЖЕН", който включва една от най-големите световни дигитални агенции Media Contacts, част от Havas Digital - втората по големина медийна група в света. Проектът се реализира по оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013" и е финансиран изцяло по схема за безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз. Със средства по същата програма беше реализиран и проектът за създаването на новия туристически портал на България www.bulgariatravel.org.
Още: туризъм, туристически портал, www.bulgariatravel.org, реклама, маркетинг, министерство на икономиката енергетиката и туризма
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms