Пазарът на виртуални стоки в мобилни приложения ще достигне 1 млрд. долара през 2012
Пазарът на виртуални стоки, вградени в мобилните приложения и мобилните игри, ще генерира съвсем реални приходи в размер на 1 млрд. щ. долара през тази година, сочи ново изследване на пазарните анализатори Strategy Analytics. Става въпрос за виртуалните стоки, бонуси, подаръци, статуси и съдържание, които често се вграждат в игри и други приложения, и се продават за малки суми.
Въпреки нарастващия интерес на други играчи към този начин за монетизиране на мобилните приложения, Apple и Google ще продължават да бъдат двигатели на този подсегмент. Към 2013 г. анализаторите очакват Apple да контролира около 53% от пазара на виртуални стоки, следвана от Android на Google - с 22% дял.
Навлизането на нови таблети, анонсирани от компании като Amazon и Barnes and Noble, както и включването в играта на нови устройства с Windows Phone, ще направят сектора изключително интересен, посочват от Strategy Analytics.
Още: Apple, Android, Google, iOS, iPhone, mobile apps, мобилни приложения, смартфон, комуникации, мобилни игри, виртуални стоки
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms