Subway България e франчайз на годината според Forbes България
Веригата за бързо хранене Subway България бе отличена за „Най-добър стартиращ бизнес” по време на церемонията по връчване на Бизнес наградите на Forbes България 2011, която се състоя вчера в х-л „Шератон”. Компанията получи и награда за второ място в раздела „Качество на продуктите”.
„Изключително съм щастлив, че получихме това признание за нашия усилен труд. В рамките на три години успяхме да превърнем Subway в успешен бизнес в България, който набира все повече съмишленици и клиенти,” каза г-н Иван Тодоров, Изпълнителен директор на Subway за България и Румъния. „Успехът на Subway България се дължи на постоянния ни стремеж към по-качествено обслужване, на добрия екип от партньори, които успяхме да привлечем, и на многобройните ни лоялни клиенти. Ние ще продължим да работим усилено, за да предоставяме най-качествените продукти за нашите клиенти и стойност за нашите франчайзо-получатели”, допълни г-н Тодоров.
От стъпването си на пазара през 2008 г. до сега веригата Subway бележи бърз растеж в страната и привлича силен интерес от желаещите да стартират собствен бизнес по добре утвърден модел. Докато през 2008 г. компанията има само 87 запитвания от потенциални инвеститори, през 2009 г. получава 313, а през 2010 – 371. Значителен ръст има и оборотът на веригата, който бележи увеличение от 32% през 2009 г., а през 2010 г. - 54%.
През 2012 г., Subway ще продължи да работи по глобалната си стратегия да се наложи като веригата с най-много ресторанти в страните, в които оперира. Плановете на компанията за България са да оперира общо 40 ресторанта до края на 2013 година. Освен традиционните места, веригата ще търси възможности за по-нетрадиционни локации за нови ресторанти като бензиностанции, големи магазини, болници, летища. Набират се партньори и в нови градове като Пловдив, Стара Загора, Велико Търново, Благоевград, както и в летните и зимни курорти.
През новата година Subway ще продължи да предлага здравословни продукти на българския пазар, като планира да разшири менюто си, като въведе нови здравословни предложения за бърза храна. Качеството на продуктите отново ще бъде приоритет, като компанията ще се фокусира върху работата с утвърдени доставчици, правилното приготвяне и поднасяне на продуктите и бързото обслужване на клиентите. С разрастването на веригата, контролът върху заведенията ще бъде от първостепенно значение, за да се гарантира качеството на продуктите и обслужването във всички ресторанти.
Към момента Subway България управлява на франчайзинг принцип 21 ресторанта в страната - 13 в София, 4 във Варна, 2 в Бургас и 2 в Слънчев Бряг. Успоредно с постигането на основните бизнес цели на компанията в България, Иван Тодоров ще полага усилия за развитието на марката в Румъния и за предоставяне на пълна подкрепа за сегашните си и бъдещи франчайз партньори.
Още: финансова история, конкуренция, верига, маркетинг, бизнес, разходи, финанси, репутация, франчайзинг, инвестиция, франчайз, Франчайз каталог
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
индустрията в България
Производство на сладки изделия от "Жанета"
Онлайн магазин за детски стоки БебеТех
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
Betano Казино
кърти чисти извозва
кърти чисти извозва софия
кърти чисти
кърти чисти
Онлайн казино Palms