Интернет жалбите до КЗП вече ще се подават само с електронен подпис
От началото на септември Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще приема оплаквания по електронен път само чрез специална форма и с електронен подпис, съобщиха от ведомството. Формата е поместена на уеб сайта на институцията в секцията „Подай жалба”, която е съобразена със Закона за защита на потребителите.
Писмените жалби и сигнали трябва да съдържат средните елементи: 1. наименованието на органа, до който се подава жалбата, сигналът или предложението; 2. имената, пощенския (електронен) адрес на жалбоподателя; 3. наименованието на фирмата или на търговския обект, срещу когото е жалбата и неговото седалище или адрес на управление; 4. конкретно формулиран проблем и искане на жалбоподателя; 5. докумунти, които да удостовелят сключването на сделката и условията по нея; 6. електронен подпис на адресанта.
Изискването за електронен подпис се налага след последните промени в Закона за защита на потребителите, които са в сила от 1 март 2011г., според които върху всички писмени оплаквания на потребителите трябва да бъде положен подпис на подателя. Жалби, сигнали и предложения без подпис няма да бъдат разглеждани. Писмени жалби на хартиен носител ще продължат да се приемат всеки делничен ден от 9.00 до 17.30 часа в офисите на регионалнитеп одразделения на КЗП.
Още: Комисия за защита на потребителите, потребител, клиент, електронен подпис, оплакване, жалба
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms