Японци пуснаха нова платформа за социални игри в мобилните телефони
Японската компания за мобилни игри DeNa, която вече се е наложила на пазара в азиатската страна и приходите й през миналата година са достигнали 1.3 млрд. щ. долара, направи първа стъпка на международния пазар, пускайки английска и китайска версия на своята платформа за мобилни социални игри Mobage.
Тя е достъпна само за устройства с операционната система Android и е базирана на технологии, разработени от друга японска компания - ngmoco, която беше придобита от DeNa за 400 млн. щ. долара през миналия декември.
На практика Mobage представлява нещо, съвместяващо възможностите на Facebook и на игрите, достъпни в тази социална мрежа, като например FarmVille. Самата платформа включва игри, разработени от DaNa, но компанията ще позволява и на външни разработчици да пускат свои заглавия. Можем да я определим като изцяло мобилна социална мрежа, притежаваща собствена валута - MobaCoin и ориентирана към игри и развлечения. Остава да видим дали проектът ще има успеха на компании, като Facebook и Zynga, и дали ще успее да се превърне в глобално явление.
Още: mobage, DeNa, Android, социални игри, мобилни игри, мобилни приложения, социални мрежи, мобилни социални игри, игри за социални мрежи, Facebook
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms