Publicis придоби агенция за реклама в социални медии
Една от най-големите рекламни и комуникационни групи в света - Publicis - потвърди, че придобива 51% от базираната в Ню Йорк агенция за реклама в социалните медии Big Fuel. Сделката предвижда опция Publicis да увеличи дела си до 100% до 2014 г.
Придобитото дружество предлага стратегически съвети, криейтив услуги, разпространение и анализи в сферата на социалните мрежи. В портфолиото му са успешни кампании за гиганти като GM, T-Mobile, Microsoft и Philips.
Финансовите параметри на сделката не са известни, но очакваните приходи на Big Fuel за 2011 г. са близо 30 млн. щ. долара. Към момента фирмата разполага със 170 служители, които ще се влеят в подразделението VivaKi на Publicis и ще играят ролята на своеобразен център за обслужване на останалите дружества в групата в сферата на социалните мрежи.
Още: publicis, big fuel, реклама, връзки с обществеността, реклама в социалните мрежи, социални мрежи, социални медии, онлайн реклама, криейтив
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms