НАП пуска електронен портал за анкетиране на клиенти
Клиентите на Националната агенция за приходите (НАП) могат да споделят анонимно мнението си за работата на агенцията на www.nap.bg. В интернет страницата на приходната администрация е публикувана анкета, чрез която гражданите и фирмите могат да оценят обслужването в НАП, процедурите на институцията, отношението на служителите, достъпа до данъчна и осигурителна информация и други впечатления от контактите си с приходната агенция. Анкетата ще бъде изпратена по имейл на всички над 10 000 клиенти на НАП, които са се абонирали за новините от интернет страницата на НАП – www.nap.bg.
В момента в сайта за анкетиране клиентите на НАП могат да дадат мнение за това дали информацията, която получават от интернет страницата на НАП е разбираема и изчерпателна, какви са основните им трудности при търсене на информация за данъци и осигурителни вноски, как биха искали да декларират и плащат данъци и осигурителни вноски и други.
"Мнението на клиентите на агенцията е важно за нас. Затова и обобщените резултати от изследванията ще се използват при планирането на дейността на агенцията в бъдеще, както и при разработването на услуги и процедури за работа", заяви по повод откриването на портала изпълнителният директор на НАП Красимир Стефанов.
Още: потребители, НАП
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms