Пазарът на мобилна реклама през 2011 г. ще се удвои
Глобалният пазар на мобилна реклама през 2011 г. ще се удвои, достигайки 3.3 млрд. щ. долара, става ясно от ново изследване на Gartner. Делът на мобилната реклама в общата структура на разходите за маркетиране на стоки и услуги ще продължи да бъде незначителен.
Все пак, според консултантската компания, този показател ще продължи да се увеличава през следващите години, достигайки 4% от общите рекламни разходи до 2015 г. (20.6 млрд. щ. долара). За сравнение през 2010 г. мобилната реклама заема по-малко от 0.5% от пазара.
Развитието на мобилната реклама, според Gartner, ще бъде свързано с увеличеното използване на смартфони и таблети, което ще продължава да бъде водеща тенденция през следващите години. Лидер на този пазар ще бъде САЩ, следван от Азиатско - тихоокеанския регион и Япония.
Още: таблет, смартфон, мобилна реклама, реклама, gartner
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms