Пуснаха нова версия на офисната комуникационна система Contact Manager
Софтуерната компания Busols представи официално втората версия на своето колцентър решение Contact Manager. То представлява напълно функционална офисна телефонна централа, с интегриран колцентър и CRM (Customers Relationship Management) система. Решението е напълно достатъчно за управлението на всички фирмени комуникации и включва важни базови функции, като Low Cost Routing (опция за избиране на най-евтината линия за изходящи обаждания), Interactive Voice Response (за автоматични телефонни менюта), гласови и видеоконференции. Новата версия е специално оптимизирана като функции и цена за малък и среден бизнес.
„С новата версия ние си поставяме за цел да доведем предимствата на модерните бизнес комуникации до всяка фирма и да позволим дори на много малки екипи да имат на разположение мощни функционалности за телефония, маркетингови кампании и взаимоотношения с клиентите. Фактът, че Contact Manager е базиран на технологии с отворен код, като Asterisk, сам по себе си позволява цялостната стойност на внедряване на втората версия, за фирми до 10 служители, да започне от 2000 евро, включително цената на лицензите. Въпреки това ние предлагаме и разсрочено плащане, за фирми, които не могат веднага да отделят цялата сума“ - посочва Владимир Василев, управител на Busols - „Същевременно Contact Manager може да се изплати много бързо, защото фирмите могат веднага да се възползват от неговите възможности да оптимизира времето на служителите, да повишава тяхната ефективност и да повишава удовлетвореността на клиентите.“
Новата версия на системата позволява на една малка фирма да се сдобие с напълно функционално решение за поддръжка, сервиз, продажби и маркетинг кампании. Освен това в Contact Manager 2.0 е добавен модул за управление на вземанията, който дава навременна информация на служителите за салдата на клиентите и дължимите суми, както и план график на изплащанията. Осъществена е и интеграция с информационната система на кредитора, даваща навременна информация за дължимите суми на кредитополучателите. Друга нова възможност е модулът за резервации, който е подходящ за фирми от сферата на услугите, за транспортни фирми, клиники, санаториуми, хотели, туристически агенции и др.
Вграденият в Contact Manager уеб интерфейс и възможността за отдалечена работа с решението, посредством сигурна VPN – връзка, позволяват на служителите да извършват различни задачи в движение, както и да са непрекъснато в синхрон със ставащото във фирмата. Освен това версия 2.0 на системата притежава мощен модул за справки и статистики, който създава на мениджърите подробна картина за ставащото в тяхната компания, за ефективността на служителите и поведението на клиентите.
Още: call center, контакт център, телефония, комуникации, communications
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms