На фокус: КЛИЕНТЪТ
По малко от месец остава до бизнес събитието на годината в сферата на решенията за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) и стратегическо планиране (BI) - „На Фокус: КЛИЕНТЪТ”. Конференцията, която ще се проведе на 19 октомври в столичния хотел Кемпински Зографски, се организира от водещото списание за мениджмънт и софтуер за управление на бизнеса ENTERPRISE, с подкрепата на Oracle. Партньори на събитието са различни бизнес организации като Център за развитие на предприемачеството и мн. др.
Второто издание на конференцията, продължава тенденцията от 2009 г., да представя най-добрите бизнес практики в областта. Фокусът на тазгодишната конференция е 100% ориентиран към по-доброто обслужване на клиента и анализа на неговото поведение. В динамичната икономическа ситуацията от изключително значение е да бъде направен анализ на нуждите и потребностите на клиентите и как те да бъдат превърнати в лоялни потребител.
Според данни на Gartner Системите за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) и Стратегическо планиране (BI) продължават да бъдат на най-челно място за 2010 година в приоритетите на CIO на големите компании в световен мащаб. Те са най-бързо развиващите се софтуерни платформи за ефективност на продажбите и персонализиране на отношението към клиентите на компанията, както и за анализ и по-добро планиране на дейността на бизнеса. По време на своята дейност в процеса на продажба на стоки и услуги всяка компания достъпва до информация и данни, които обикновено не се използват от търговския екип. Привеждайки тази информация в подходяща форма за анализ, CRM и BI решенията създават основата за вземането на управленски и търговски решения, давайки отговори на редица въпроси, свързани с предлагане на допълнителни продукти и услуги на съществуващи клиенти или правилно таргетиране на потенциалните такива.
Българските компании ще имат възможност да се запознаят с най-добрите решения и практически опит в областта. Лектори ще бъдат водещите консултанти Явор Янкулов, Жанет Найденова и Мария Донева, ИТ експертите Александър Захариев от GARTNER и професионалния CRM Консултант Георги Лазаров с над 10 годишен опит в областта извън България. Конференцията за CRM/BI е насочена към нуждите на застрахователни и финансови институции, големите търговски вериги и дистрибутори, телекомуникационните компании, туристическите агенции и хотелите, и малките и средни производители в България, които са ориентирани към клиента и неговите нужди. Към момента интерес към събитието са проявили ръководители от висшия управленски състав на различни фирми, търговски и маркетинг директори, мениджъри „бизнес развитие“, Организаторите от сп. ENTERPRISE очакват конференцията да бъде посетена от над 200 представители на бизнес средите в България.
За пореден път ще бъде приложен и Networking методът (възможност за неформални срещи между участници и лектори във форума), който доказа ефективността си по време на бизнес конференциите, организирани от сп. ENTERPRISE. Той позволява на участниците да имат по-голяма полза от включването си в подобни събития и дори да реализират бизнес и нови партньорства.
Още: Oracle, клиенти, управление, Business Intellifence (BI), Business Intelligence, Enterprise, конференция, BI, CRM
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms