За една седмица – 13.5 млн. лева приходи от винетки

Винетки за над 13.5 милиона лева са продадени за първите дни на разпространението им до 24-януари, съобщиха от Агенция „Пътна инфраструктура“. Консорциумът “Разпространение на винетни стикери” се е отчело в петък за първи път пред АПИ,а сумата е вече в сметката на Агенцията.

През последните два почивни дни, 30 и 31 януари дружеството постоянно е доставяло винетни стикери на дистрибуторите, а също и на корпоративните клиенти, направили заявки по мейл, за да отговори на завишеното търсене преди изтичане на крайния срок на валидност на винетките за 2009 г. 

В първите дни от стартирането на електронната продажба на винетки в сряда (20-ти януари) до днес чрез специално създадения интернет магазин vinetka.com са продадени стикери за над 20 432 хил.лв.До момента изградената дистрибуторска мрежа реално осигурява винетки за над 95% от автомобилите в страната. 

Консорциумът РВС започна дистрибуцията на винетките на 18 януари 2010 г., когато  крайните пунктове за продажба бяха заредени с 2 млн. броя само за пет дни. В първите дни на кампанията всеки ден по 500 000 стикера бяха пакетирани, обработени в софтуерната система и доставяни с над 130 специализирани бронирани автомобила на VIP Security.

Винетки се продават и от дистрибуторите на РВС – „Лукойл“, OMV, Еко България, Литекс, ШЕЛ, Ромпетрол, „Петрол“ от офисите на „Деспред“, както и от всички магазини за хранителни стоки от веригата Пикадили. Стикерите се продават и във веригата за плащания на комунални сметки EasyPay, магазините на Office1Superstore, МиБМ Експрес, офисите на СОМАТ, ТИР АД, Евротрейд, застрахователни брокери – Брокер Инс и Хирон, и отделни вериги и магазини за резервни части. Списъкът на дистрибуторите е публикуван на интернет страницата на Агенция „Пътна инфраструктура” и на сайта на консорциума www.rvs.bg.
   
Поради постъпилите сигнали за продажба на фалшиви винетни стикери АПИ апелира гражданите да закупуват винетки от официално обявените разпространителски пунктове.Консорциумът “Разпространение на винетни стикери” между СИБАНК и Компанията за услуги за сигурност VIP Security беше избран за победител в конкурса на Агенция “Пътна инфраструктура” за разпространение на винетните стикери на 11 декември 2009 г. Договорът беше  подписан на 8 януари 2010 г. и изтича на 31 декември 2012 г. Консорциумът спечели търга с най-ниската ценова оферта от 4.75% комисионна, с което на практика разходът на държавата се намалява два пъти в сравнение с предходните 4 години.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *