Японската компания за мобилни игри DeNa, която вече се е наложила на пазара в азиатската страна и приходите й през миналата година са достигнали 1.3 млрд. щ. долара, направи първа стъпка на международния пазар, пускайки английска и китайска версия на своята платформа за мобилни социални игри Mobage.

Тя е достъпна само за устройства с операционната система Android и е базирана на технологии, разработени от друга японска компания – ngmoco, която беше придобита от DeNa за 400 млн. щ. долара през миналия декември.

На практика Mobage представлява нещо, съвместяващо възможностите на Facebook и на игрите, достъпни в тази социална мрежа, като например FarmVille. Самата платформа включва игри, разработени от DaNa, но компанията ще позволява и на външни разработчици да пускат свои заглавия. Можем да я определим като изцяло мобилна социална мрежа, притежаваща собствена валута – MobaCoin и ориентирана към игри и развлечения. Остава да видим дали проектът ще има успеха на компании, като Facebook и Zynga, и дали ще успее да се превърне в глобално явление.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *