Yahoo! обяви преди ден, че придобива рекламната платформа 5to1 за сумата от 28 млн. щ. долара. До момента стартиращата компания е набрала общо рисково финансиране в размер на 13 млн. щ. долара от различни фондове, с което е успяла да създаде добре развита рекламна мрежа, включваща водещи медийни издателства в САЩ.
Мрежата е изградена около единна платформа, чрез която предлага разнообразни рекламни пакети и услуги. От Yahoo! са убедени, че 5to1 ще им помогне да заздравят партньорствата си с издателите на медийно съдържание и да развият услугите си в тази насока. Вече е договорено, че екипът на закупения стартъп ще запази работата си в рамките на по-голямата група.
Сделката с Yahoo! не е случайна, тъй като един от основателите на 5to1 – Рос Левинсън – в момента е изпълнителен вицепрезидент, отговарящ за Северна и Южна Америка в Yahoo!. Преди това той е заемал мениджърска позиция във Fox Interactive Media. Другият съосновател на 5to1 – Джим Хекман – от своя страна е бил колега на Левинсън във FIM.