Коледните празници са времето, когато хората инвестират най-много в подаръци за близките си, но тези инвестиции често не водят до очаквания резултат. Българите отделят средно по 336 лв., за да зарадват своите близки. 71% от получателите на подаръци обаче признават, че вероятно няма да харесат подаръците си.
Wishio променя начина, по който хората правят подаръци, и дава бърза, лесна и удобна алтернатива на до болка клишираните парфюми, технологични джаджи, играчки-еднодневки и дрехи, които като че ли никога не са по мярка. В основата на платформата стои вярването, че преживяванията са по-ценни от вещите, защото оставят много по-трайна следа в сърцето на получателя, и че ние сме това, което правим, а не това, което имаме.
Wishio събира на едно място над 500 преживявания, сред които приключения на открито, творчески курсове, отпускащи масажи, дегустации и кулинарни уроци. Всеки партньор на платформата е проверен от екипа, за да се гарантира високо качество на услугите. Като допълнителен елемент към преживяванията се добавя персонално пожелание, а ваучерът е поднесен в красива снежнобяла кутия, която придава още по-празнично усещане.
“Коледа е времето, в което най-силно искаме да донесем незабравима емоция – особено на тези, които осмислят живота ни. Но тази задача често никак не е лесна,” обясни Александър Петков, управител на Wishio. “Нашата цел е да дадем достатъчно идеи за интересни преживявания и да направим подаряването лесно и бързо.”
Стандартно, изборът на подарък за Коледа отнема около 14 часа – време прекарано в предварително разглеждане, сравняване на предложения и най-вече чакане на опашки – трафикът в магазините се увеличава многократно, тъй като българите пазаруват буквално дни преди празниците, a 1/3 директно в деня преди Бъдни вечер. За сметка на това, средното време за избор и поръчка на преживяване онлайн отнема 22 минути. Спестеното време можете да прекарате с най-важните си хора – на романтична вечеря, игра с най-малките, или като да заложите на фитнес, медитация и четене.
“Най-важното е, че с Wishio ще сте уверени в избора на подарък, ще спестите време и нерви както на себе си при коледното пазаруване, така и на близките си, като елиминирате необходимостта от връщане и замяна на подаръци. Вярваме, че с помощта на нашите клиенти ще доставим повече усмивки и наистина незабравими емоции,” допълни Александър Петков от Wishio.
Платформата работи на българския пазар от средата на тази година и вече има голяма група редовни клиенти, които разчитат на нетрадиционните подаръци за различни поводи. През зимните празници сайтът отчита още по-висок интерес от потребители – както заради увеличаващия се брой предложения за всеки вкус, така и заради празничния сезон.