У нас официално стартира първата социална мрежа за геокомуникация в България – Vivo.bg. Vivo е едновременно уеб и мобилно приложение, което дава възможност на потребителите да поддържат връзка със своите приятели, да се забавляват с тях на любимите места и да откриват нови и интересни места за посещение.
С Vivo потребителите могат да споделят в реално време в другите социални мрежи като Twitter и Facebook, къде са и какво правят, могат да се запознават с нови хора и да получават приятни изненади от местата, които посещават.
Според основателите на Vivo.bg Филип Сотиров и Слави Иванов, проектът ще предостави много възможности и пред бизнеса. „Надяваме се да успеем да помогнем на компаниите да отворят очи и да видят, че техните лоялни потребители са тук и имат нужда от малко внимание. Вярваме, че благодарение на Vivo, ще успеем да запълним дупката в комуникацията между бизнеса и неговите потребители.“ – заяви Филип Сотиров.
Проектът стартира още на 11 ноември 2010 г. във версия „затворена бета“. До сайта имаха достъп само потребители с покани, а покана можеше да заяви всеки, желаещ да бъде сред първите потребители на Vivo. Заедно с поканата първите регистрирали ще получат и една малка изненада – уникална значка на Vivo.
„За нас бе изключително важно да изкажем благодарността си към първите ни потребители, защото това са хората, които ни подкрепиха със своя ентусиазъм и позитивно отношение.“ – сподели Силвия Щинкова, маркетинг мениджър на проекта.
С официалния старт на Vivo.bg се отварят и регистрациите на сайта, което ще даде възможност на повече хора да го разгледат и използват. Макар и все още в бета версия („публична бета“), потребителите могат да добавят нови места и приятели, да се отбелязват, че са посетили дадено място, да пишат препоръки към другите потребители и да стават „шефове“ на местата – това са най-лоялните посетители на дадено място.