Триковете на успешния бизнес с био хранителни продукти

Предприемчиви сте и се чудите как се развива магазин за био хранителни продукти? Тук ще намерите най-добрите маркетингови съвети, предостави специално от био магазин Boutiq Foods.

Докато биологичните продукти идват само с дълъг списък от изключителни предимства, разработването на стратегическа линия за маркетинг може да бъде доста предизвикателна. Все пак сме свидетели на повишаване на интереса към тези продукти. Обикновено колкото по-голямо е търсенето, толкова по-голяма е конкуренцията. И с новите тенденции, насърчаващи здравословни навици на живот, био пазарът търпи неочакван бум.

Как биологичното привлича вниманието?

Чрез внедряване на страхотни маркетингови тактики, които ще покажат, че вашите органични /био продукти отговарят на нуждите и на най-взискателния клиент.

1. Разкажете история

Техника, стара колкото света; разказването на истории е древно изкуство, което доказва своята ефективност в множество области, като маркетингът е един от тях. За да създадете история, която да привлече правилната аудитория, първо трябва да слушате клиентите; те да отбелязват своите изисквания и приоритети и да използвате тези открития, за да нарисувате картината на техния език. Една история може да се основава на марката или на аудиторията.

2. Оставете го просто

Въпреки че има нарастващо търсене на биологични продукти, трябва да осъзнаете, че все още не всички са се подготвили за тази промяна и все още много хора все още не знаят какво всъщност представляват биологичните /органични продукти. Поради тази причина е от съществено значение кампанията да обучава потребителите на език, който всеки може да разбере. Претенциозните и философски изявления няма да ви помогнат да изпратите посланието надалеч. 

3. Намерете влиятелен човек

Кой по-добре да разкаже историята, отколкото някой, на когото вече хората вярват, когато се нуждаят от ценни съвети? Вземайки под внимание това, маркетингът на влиянието представлява възможност за марките да се възползват от силата на авторитетите.

 

4. Не забравяйте добрия стар пазар

Ако сте в хранително-вкусовата промишленост, не трябва да пренебрегвате някои по-традиционни, офлайн маркетингови възможности, като пазара на фермерите. В края на краищата. цялата стратегия е насочена към области, в които ще намерите целевата си аудитория, а любителите на органични храни са длъжни да бъдат разположени около пресните плодове и зеленчуци. Не само това ще се окаже доста евтина маркетингова кампания, но ще ви позволи да установите връзка с купувачите по-добре, отколкото чрез онлайн усилия. Ще излезете по улиците, като раздавате продуктите, ще разказвате историята си лично и ще можете да получите незабавна обратна връзка, която ще ви позволи да приспособите продуктите си, ако е необходимо.

5. Акцентирайте на ползите

Как? Просто като сравнявате продуктите. Например, можете да изберете интегриран подход и да имате както органични, така и редовни продукти един до друг в магазина и да накарате клиентите си да ги сравнят на място. По този начин няма да бъдете маркетолог, обвинен в даване на невярна информация и обещания, тъй като хората сами ще видят ползите за себе си.

6. Използвайте социалните медийни платформи

Трябва да се върнете и към по-дигитално ориентираните тактики. Някой от индустрията за биологични продукти може да извлече огромни ползи от Facebook по-специално, тъй като опцията му за създаване на индивидуална страница за вашата марка ви позволява да въведете марката си в секцията, да представите различни продукти чрез изображения и след това да се присъедините към различни групи. Тук ще можете да се доближите до целевия си клиент, да се запознаете с неговите нужди от първа ръка и да получите бърза обратна връзка. Освен това, оставянето на ценни съвети в съответните групи ще ви постави на картата и ще ви утвърди като реномирана фигура във вашия бизнес.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *