Тренинг за комуникации с клиентите ще се проведе в София

На 27 и 28 януари в София ще се проведе тренинг на тема „Умения за комуникация с клиентите“. Мястото на обучението е ул. Денкоглу, N1, офис 13, началният час е 9:00, а организатор е фирма Бимек ООД.

Тренингът е част от програмата „Успешните продажби – Как да задържим старите клиенти и да спечелим нови“, включваща следните модули: МОДУЛ 1: Умения за комуникация с клиенти – 27 и 28 януари 2011 г., МОДУЛ 2: Управление на продажбите – активният поход – 24 и 25 февруари 2011 г. и МОДУЛ 3: Умения за водене на преговори – тренинг – 24 и 25 март 2011 г.

Клиентите са движещата сила на бизнеса. Ако нямаме клиенти, нямаме и бизнес. За клиентите търговският екип, с който те комуникират е лицето на фирмата, а за мениджърите търговският екип е ключът към успеха. Визията на тренинга е да мотивира и подготви търговския перснал, търговците и мениджърите на търговски екипи за успешна работа в съвременния свят на свръх предлагане и конкуренция. Да им даде базови инструменти, както и примери, практики и вдъхновение от най-добрите световни практики.

Основни цели на тренинга са подобряване нивото на комуникация с клиентите, постигане на по-високи резултати от продажби и изграждане на дългосрочна връзка с клиента. Крайният срок за заявяване на участие е 21 януари, като това може да стане чрез изпращане на попълнена форма за регистрация на електронен адрес: trainings@bimec-bg.com или на телефони: 02 4900 396; 088 5049 557. Подробности за програмата можете да прочетете на Eventbox.bg.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *